Saturday, May 7, 2011

报应

现在面书好热爆个“校园女霸王”啊
去死吧你们
欺负人家
剪人家的头发!!
你们有没有脑的?
迟早给天收
真是讨厌死了
路过看见你们的话都要调头走啊



Today go Pearl Point with Yoon Yee,Yoon Yee's mum and Kar Yan .
Cause Yoon Yee wanna buy that wash lens's machine .
RM99
That sales girl face just like PN.WONG arrhh..0.0
But PN WONG more thin la xD
Then go baba office ..
2.00 p.m sit until 6.30 p.m ..
>.<
sienzz sei leii...




今天是我们分手的第二天..
今天你提出复合..
原谅我..
我有理由的..
我真的很想你..
就算不能和你在一起..
我还是真的很喜欢你很爱你的..
从来没变过..
你知道吗..
没有你在身边..
好像心脏不见了似的..
我爱你!!!

No comments:

Post a Comment