Sunday, May 8, 2011

Math !!!

Tomorrow exam lah weii
Still blogging xD
Tomorrow exam subject MATH arrh!!!
I hate it
I think this time wanna give Mr.Tham scoled again >.<
Sot diao~


今天是母亲节~
妈妈我爱你♥

可是今天不是很愉快
所谓的大餐
吃到怕了
然后
爸爸婆婆公公吵架..
我第一次看爸爸骂公公的...
很恐怖...
不要吵架好吗...
T.T
还有..
我最亲爱的姐姐七月头要去纽西兰了
我不要她去啦..
我舍不得她...
姐姐姐姐..
不要走...

No comments:

Post a Comment