Tuesday, December 28, 2010

Raining...

Net studio now
Raining hardly
Dear dear...T.T
Get fever until wanna in hospital already arrh...
My god...T.T
What can I do now?
T.T
I can't be with him when he need me
.................T.T....
Just know to cry and worry
What also can't do to him...


我的神啊...
保佑我的老公没事啊....
我很担心
我很想哭
现在的听着“我爱你"
都是我想对你说的
现在下着雨的声音
代表着我的心情
我好想现在就在你的身边
陪着你
可是我现在什么都做不到...
我是怎样做你的女朋友的...
我感觉到我好没用啊...
T.T
老公
你现在到底怎样了
我好担心
我好想你
你不能有事的你知道吗
你答应过我的啊
你说过你会好好照顾自己的
你说过的...
你这个坏蛋...
总是让我担心
新年快到了
你不可以生病的...
明年我们要一起同班的
我们说过的....
你一定要快好起来知道吗...
老公T.T

No comments:

Post a Comment