Tuesday, January 11, 2011

头痛

Today did't go to school
Cause my head damn pain
Wake up 12.00 p.m
WUHUU~

After brush my teeth,change my clothes
go eat breakfast with mummy~
Not breakfast anymore~
Is lunch!
eat eat~
Then go fetch Ah Zheng come back~
Mummy said wanna bring me go 郭氏 see dentist
my teeth arrh >.< 
don't want write here~

WEEE~~~~~~~~~

After dentist,
go Time Square with mummy lurrr~~
wahaha~
><
Normal day also many people
walk walk walk...
Bought 1 clothes 1 belt 1 shoes
hehe~
Then go Lemon Forest see 蕃米
damn miss her T.T
你的样子好憔悴哦
是不是太累了
你要好好照顾自己哦
黑眼圈还大过熊猫啊!



如果不是妈妈要看东西
我真的没想到会看到你
你不是跟我说你不会去的吗?
没想到我在这吧?
看到我的时候,
脸上本来笑得很开心的
突然僵硬了下来
什么意思现在
你跟我说你没有和他们去金河了的!
就算我是在时代看到你!
现在你走你的我走我的!
我们分手!
我们没有关系了!
我得空?
我是去看牙齿才来走走的!
去走你的啦!

还有你们男生
我不会再和你们做朋友了!
Especially you this FUCKER!
Don't talk with me anymore!
Human face Dog heart!
Know why I'm writing English?
Cause you don't know Chinese!

吵了三次!
也够了!
这足够证明我们真的是不能在一起!
有多爱又怎样?
我最讨厌人欺骗我...
连你也是这样...
还有在一起的必要吗?
就算你说的全是对的
你没有说谎
可我还是
你知道的...
我的头脑
就是这样的啦!
而且现在也不关你的事了!
我的事我自己知道
什么友情爱情我不相信!
我只相信自己!









从小到大,
我都是自己一个人的
少了你们也是一样
没了我
我就不会弄你们生气了
世界上只有爸爸妈妈对我好

No comments:

Post a Comment