Saturday, August 11, 2012

Day By Day ♥

Blogging time .
Can't sleep well at yesterday night .
The scene when I was inside the exam room kept on flashed back in my mind .
And kept on drop tears .
Finally fall asleep while I was crying ..

Feeling to pratice "When You're Gone" to Ping just now .
But when I sat down,I don't even dare to touch my piano !!
What's wrong with me ?
The scene and the feeling appear in my mind again !!
Gazing at my piano .
Feeling give up in this second !

I tell myself stop thinking about those stupid things .
It is really okay for fail in the first time
It is really nothing ..
I have my darlings..I have my parents..
And I still have a lots of time to be better !!
Even I am really down now ,
I believe it will be pass .
And it will pass soon .


跌倒了,爬起来
妈妈告诉我说不是每件事都这么如意
需要一定的时间
需要一点一滴累积经验才能做到最好!
才那么一点失败你就想放弃?
这次做的不好
就努力等待下次做得更好!
我的紧张是我最大的缺点
但坚持乐观就是我的优点
我一定会治好我紧张的性格
我的宝贝们全都会陪伴在我身边
还说要给我训练xD
最爱就是她们了 :)
她们就是我的天使
守护我的天使
ps : 肉麻呗 星期一人吻一个吧xD

还有最爱我的家人,
虽然他们说话有时很难听很讽刺
但我知道
你们永远都是为我好
我的好弟弟狂告诉我一定会通过的
因为考官看到我很难堪
所以可怜我
赫赫
爸妈我爱你们 ♥

#nowplaying Dear My Family

No comments:

Post a Comment