Tuesday, August 14, 2012

Night Market .

Just come back from Sri Petaling night market .
My body smell smelly and sticky right now .
Still cannot take shower yet..
I went to IMU see the dentist in evening .
Do X-Ray ..
And do my teeth mold ..
The things put into my mouth DAMN smelly .

I love to be with my babes friends so much .
Thanks so much for their every accompany .

I saw him just now .



















怎么又这样了
心里的结始终解不开
为什么要让我看到你?
为什么我要为了你这个没心没肺的混蛋再度伤心
再度的让自己难过?
每当一看到你一想到你
都用尽所能控制自己不要去想了
不要去想了就当自己已经不喜欢你了!
一直在宝贝们的面前说已经对你没感觉了
直到我自己也相信了自己没喜欢你了
可是为什么没喜欢了又会难过?
我想我真的是老千
老千的第一守则我做到了
就是自欺欺人!
我想我上一世一定是欠了你什么
你今世是来索还的吧?
我不想看到你
TT..
看到你我很辛苦..



#nowplaying 偶阵雨by FISH LEONG

No comments:

Post a Comment